Helgen som var har jag sett fram emot ett tag. Äntligen dags för en grundkurs i fotografering. Få lära mig lite mer om kameran och kunna ta bättre kort.

Har visserligen haft kameran i över 4 år och lärt mig en del. Men det är många gånger jag har retat mig på att jag inte har fått till bilderna riktigt som jag har velat.

Vissa saker har jag känt till sedan tidigare och använt mig av. Men vissa nya knep har jag lyckats lära mig. Och en del saker va bra att bli påmind om.

Nu börjar inspirationen och lusten för att fota infinna sig igen. När alla fröer jag har beställt dyker upp får jag se om jag ska komplettera med något som kan vara roligt att fota i sommar. Tur att man har Botaniska och Trädgårdsföreningen någorlunda nära. Synd bara att det är ett tag kvar tills det börjar blomma.

