Vet inte riktigt hur det här går ihop. Men sista tiden har jag varit rastlös till tusen med massa planer på saker jag vill göra med lägenheten. Energin har dock lyst med sin frånvaro och nästan inget har blivit gjort.

Matlusten har väl inte varit den bästa sedan jag åkte på influensan med rejäl hosta och feber. Så ett för litet matintag är väl troligen en del av problemet.

4 dagar av slappande i påsk har förhoppningsvis hjälpt till att fylla på energin. Så den här veckan ska jag försöka ta mig i kragen och få lite gjort hemma.

Gästrummet får bli prio ett. Där ser det ut som ett bombnedslag just nu. Bättre förvaring skulle behövas men jag får klara mig med det som finns och omstrukturera lite. En del ska bort och en del kan läggas upp på vinden. Får se på söndag hur det gått.

