Tags

,

Ett bra tag har jag funderat på att köpa en ny handväska. Har 2 st svarta som används flitigt. Jag tillhör typen som använder samma väska månader i sträck. Har slutat köpa billiga väskor som ändå bara går sönder. Men de här båda färgar ändå av sig på alla kläder som inte är svarta.

Jag har kikat runt på nätet och affärer efter bruna och vita väskor. Tänk vad billigt det är när man kollar på affärer i USA. Och så går man till kassan, så vips läggs det på runt 1000 kr i skatt och frakt. Så kostar väskan lika mycket som att köpa den här. Michael Kors har många snygga stilrena väskor men här i Sverige säljs inte så många med långa axelband. I veckan hade jag iaf tur och lyckades självklart hitta två.

image

Snygga Bedford hittade jag på NK i Göteborg.

image

Och underbara Hamilton med lång rem trodde jag inte fanns. Men den sprang jag på hos United fashion. Det kommer bli fler besök i den butiken.

Fast nu har jag köpstopp.

